FAQ

REJESTRACJA

  1. 1
    JAK DOKONAĆ REJESTRACJI?

    Aby dokonać rejestracji w serwisie należy kliknąć napis „Logowanie/Rejestracja” w lewym górnym rogu oraz wypełnić formularz rejestracyjny. Państwa konto zostanie aktywowane w ciągu 48 godzin, dzięki czemu uzyskacie Państwo dostęp do serwisu.

  2. 2
    JAK UZYSKAĆ DOSTĘP DO MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH?

    W zakładce „produkty” do każdego artykułu załączona jest karta katalogowa, w której znajdziecie Państwo wszystkie potrzebne informacje techniczne.

  3. 3
    CZY POSIADANIE LOGINU I HASŁA JEST KONIECZNE, ABY MÓC DOKONYWAĆ ZAKUPÓW?

    Nie jest konieczne. Niezalogowani użytkownicy mogą składać zamówienia poprzez kontakt z działem handlowym. Rejestracja w naszym serwisie umożliwi dodawanie produktów do koszyka na stronie internetowej.

  4. 4
    CO MAM ZROBIĆ, GDY ZAPOMNIAŁEM HASŁA?

    W przypadku, gdy zapomnicie Państwo hasła prosimy o bezpośredni kontakt:
    biuro@hs-technik.com.pl lub pod numerem telefonu +48 76 745 44 14

 

ZAMÓWIENIA

  1. 1
    JAKI JEST TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA?

    Towary dostępne z magazynu wysyłane są zgodnie z terminem realizacji podanym na zamówieniu. Elementy sprowadzane na specjalne zamówienie dostarczane są zgodnie z terminem podanym w ofercie.

  2. 2
    CZY JEST MOŻLIWOŚĆ EDYTOWANIA ZAMÓWIENIA?

    Jeśli zamówienie jest w koszyku i nie zostało jeszcze zatwierdzone, to istnieje możliwość edycji bezpośrednio ze strony internetowej. Edytowanie zamówienia zatwierdzonego możliwe jest wyłącznie przez kontakt z działem handlowym.

  3. 3
    DO KIEDY NALEŻY ZŁOŻYĆ ZAMÓWIENIE, ABY ZOSTAŁO ONO ZREALIZOWANE W TEN SAM DZIEŃ?

    Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 14 to jego realizacja następuje w tym samym dniu.

  4. 4
    CZY MUSZĘ KUPIĆ PEŁNE OPAKOWANIA?

    Nie wymagamy minimalnego opakowania, realizujemy zamówienia mniejszych ilości, bez dodatkowych opłat towarów standardowych dostępnych z magazynu. Elementy niestandardowe, sprowadzane specjalnie pod Państwa zamówienie sprzedawane są w pełnych opakowaniach.

 

WYSYŁKA I DOSTAWA

  1. 1
    JAKIE SĄ KOSZTY DOSTAWY TOWARU?

    Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firm spedycyjnych. Jeśli zamówienie przekracza wartość 500 zł netto nie doliczamy kosztów transportu (dla standardowych przesyłek). Poniżej tej kwoty koszty dostawy są następujące:

    – paczka do 30 kg – 18,50zł netto
    – paczka za pobraniem do 30 kg – 23,00zł netto
    – express (dostawa do 12:00) – 35,00zł netto
    – dostawa w sobotę – 45,00zł netto

  2. 2
    CZY JEST MOŻLIWA WYSYŁKA NA INNY ADRES?

    Tak. Prosimy jednak o przesłanie takiej informacji na adres biuro@hs-technik.com.pl

  3. 3
    CO, JEŚLI PRZESYŁKA JEST USZKODZONA?

    Jeżeli opakowanie dostarczonej przesyłki sugeruje uszkodzenie lub zgubienie towaru należy sporządzić w obecności kuriera protokół oraz poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie.

 

PŁATNOŚCI

  1. 1
    JAKIE SĄ FORMY PŁATNOŚCI?

    Pierwsze wysyłki do firm, z którymi wcześniej nie współpracowaliśmy realizujemy za pobraniem bądź przedpłatą. Odroczony termin płatności do uzgodnienia z działem handlowym.

 

WYMIANY/ZWROTY/REKLAMACJE

  1. 1
    CZY MOŻNA ZWRÓCIĆ ZAKUPIONY TOWAR?

    Tak. Gwarantujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 30 dni, pod warunkiem, że nie jest to produkt niestandardowy, który był organizowany pod Państwa zamówienie.

  2. 2
    JAK ZWRACANE SĄ PIENIĄDZE ZA ODESŁANY TOWAR?

    W przypadku odesłania do nas towaru proponujemy dwie możliwości zwrotu pieniędzy:

    1) przelew na wskazane konto,
    2) skompensowanie kwoty zwrotu w późniejszych transakcjach.