Aby dokonać rejestracji w serwisie należy kliknąć napis „Logowanie/Rejestracja” w lewym górnym rogu oraz wypełnić formularz rejestracyjny. Państwa konto zostanie aktywowane w ciągu 48 godzin, dzięki czemu uzyskacie Państwo dostęp do serwisu.
W zakładce „produkty” do każdego artykułu załączona jest karta katalogowa, w której znajdziecie Państwo wszystkie potrzebne informacje techniczne.
Nie jest konieczne. Niezalogowani użytkownicy mogą składać zamówienia poprzez kontakt z działem handlowym. Rejestracja w naszym serwisie umożliwi dodawanie produktów do koszyka na stronie internetowej.
W przypadku, gdy zapomnicie Państwo hasła prosimy o bezpośredni kontakt:
biuro@hs-technik.com.pl lub pod numerem telefonu +48 76 745 44 14
Towary dostępne z magazynu wysyłane są zgodnie z terminem realizacji podanym na zamówieniu. Elementy sprowadzane na specjalne zamówienie dostarczane są zgodnie z terminem podanym w ofercie.
Jeśli zamówienie jest w koszyku i nie zostało jeszcze zatwierdzone, to istnieje możliwość edycji bezpośrednio ze strony internetowej. Edytowanie zamówienia zatwierdzonego możliwe jest wyłącznie przez kontakt z działem handlowym.
Jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 14 to jego realizacja następuje w tym samym dniu.
Nie wymagamy minimalnego opakowania, realizujemy zamówienia mniejszych ilości, bez dodatkowych opłat towarów standardowych dostępnych z magazynu. Elementy niestandardowe, sprowadzane specjalnie pod Państwa zamówienie sprzedawane są w pełnych opakowaniach.
Wysyłki realizowane są za pośrednictwem firm spedycyjnych. Jeśli zamówienie przekracza wartość 500 zł netto nie doliczamy kosztów transportu (dla standardowych przesyłek). Poniżej tej kwoty koszty dostawy są następujące:
– paczka do 30 kg – 18,50zł netto
– paczka za pobraniem do 30 kg – 23,00zł netto
– express (dostawa do 12:00) – 35,00zł netto
– dostawa w sobotę – 45,00zł netto
Tak. Prosimy jednak o przesłanie takiej informacji na adres biuro@hs-technik.com.pl
Jeżeli opakowanie dostarczonej przesyłki sugeruje uszkodzenie lub zgubienie towaru należy sporządzić w obecności kuriera protokół oraz poinformować nas o tym mailowo lub telefonicznie.
Pierwsze wysyłki do firm, z którymi wcześniej nie współpracowaliśmy realizujemy za pobraniem bądź przedpłatą. Odroczony termin płatności do uzgodnienia z działem handlowym.
Tak. Gwarantujemy możliwość zwrotu zakupionego towaru w terminie 30 dni, pod warunkiem, że nie jest to produkt niestandardowy, który był organizowany pod Państwa zamówienie.
W przypadku odesłania do nas towaru proponujemy dwie możliwości zwrotu pieniędzy:
1) przelew na wskazane konto,
2) skompensowanie kwoty zwrotu w późniejszych transakcjach.